Algemeen

praktijk-obdam-4`Een goed gebit is een kostbaar bezit`. Het is primair de zorg en verantwoordelijkheid van de tandarts om er voor te zorgen dat u klachtenvrij met uw gebit door het leven gaat. Om dit te kunnen waarborgen dienen alle faciliteiten voor de juiste diagnostiek en behandelmogelijkheden aanwezig te zijn. Dit is onze verantwoordelijkheid. Maar om die zorg te kunnen waarmaken zijn wij afhankelijk van de motivatie van de patiënt. In combinatie met een optimale mondhygiëne is ons nadrukkelijk advies om tweemaal per jaar voor de halfjaarlijkse controle op bezoek te komen en minimaal eenmaal per jaar.

 

 

De stelling: `ik voel (nog) niets, dus er zal wel niks aan de hand zijn` gaat voor ons gebit niet op. Tandbederf processen kunnen ongemerkt hun gang gaan en dan is `voorkomen beter dan genezen`.
Patiënten die onze tandheelkundig centrum alleen bij klachten willen bezoeken verzoeken wij correct, maar toch vriendelijk om uit te wijken naar een andere praktijk die dit wel accepteert.
Indien u optimale waarde hecht aan uw gebit en aan dat van uw kinderen staat voor u vijf dagen per week ons volledige team met expertise op verschillende deelgebieden tot uw beschikking om dit te ondersteunen. Een gebit zonder zorgen, wie wil dat nu niet?